[linux] Nieuwe firewall

Karel Lucas cahlucas op planet.nl
Zo Apr 10 02:23:06 CEST 2011

Hallo allemaal,

Voor mijn netwerk thuis zoek ik een hardware firewall met openBSD als
besturingssysteem.  Enkele jaren geleden heb ik er eentje zelf gebouwd,
die ik nu zou willen vervangen voor een kant en klaar apparaat.  Ik heb
gekozen voor freeBSD, omdat dit naar mijn weten het veiligste o.s. is
dat er bestaat, en met de combinatie pf, de veiligste firewall zou
moeten opleveren, en relatief makkelijk te configureren is.  Weet iemand
een merknaam en typenummer van een commercieel apparaat?
Met vriendelijke groet,  Karel.