[linux] LAMP Newsletter software

Raymond A. Meijer rameijer op gmail.com
Wo Apr 20 15:01:58 CEST 2011

Hallo,

Dit heeft niet direct met Linux te maken, maar wel met LAMP servers :)

Ik wil twee keer per week een newsletter uitzenden naar een groep gebruikers.
Deze newsletter bevat geen datum, alleen een volgnummer.

Nu ben ik op zoek naar newsletter software die de volgende kenmerken heeft:

- Linux, Apache, MySQL, PHP backend en webinterface
- Gebruikers moeten eenvoudig toegevoegd kunnen worden (CSV, Excel)
- Bestaande gebruikers krijgen twee keer per week de nieuwste newsletter
- Nieuwe gebruikers moeten niet de meest recente newsletter krijgen,
maar de allereerste (met volgnummer 1), daarna de newsletter met
volgnummer 2, enzovoort

De eerste drie punten die ik noemde worden door bijna alles
ondersteund, alleen voor het vierde punt kon ik nergens een expliciete
mededeling vinden.

Bestaat er een product dat dit doet of kan ik een pakket programmeren
om dit te doen?

Bedankt alvast!

Ray

--