[linux] Re: LAMP Newsletter software

Fred Mobach fred op mobach.nl
Wo Apr 20 16:28:09 CEST 2011

On Wednesday 20 April 2011 15:01:58 Raymond A. Meijer wrote:

> Ik wil twee keer per week een newsletter uitzenden naar een groep
> gebruikers. Deze newsletter bevat geen datum, alleen een volgnummer.
>
> Nu ben ik op zoek naar newsletter software die de volgende kenmerken
> heeft:
>
> - Linux, Apache, MySQL, PHP backend en webinterface
> - Gebruikers moeten eenvoudig toegevoegd kunnen worden (CSV, Excel)
> - Bestaande gebruikers krijgen twee keer per week de nieuwste
> newsletter - Nieuwe gebruikers moeten niet de meest recente
> newsletter krijgen, maar de allereerste (met volgnummer 1), daarna de
> [...]

Zoals gebruikelijk zijn er meerdere oplossingen mogelijk. In plaats van
tig berichten naar een nieuwe abonnee zou je die ook een archief kunnen
sturen met de tot dan verschenen nieuwsbrieven. Dat archief hoeft maar
tweemaal per week te worden opgebouwd.

Of die abonnee daarmee blij moet zijn weet ik niet. ;-)
--
Fred Mobach
website : https://fred.mobach.nl