[linux] Re: LPI examen

Jan Joosten jan_joosten op planet.nl
Do Apr 21 15:34:10 CEST 2011

Op zondag 17 april 2011 23:08:59 schreef Marcel Nijenhof:
> [...]
Misschien is de volgende site interessant:
www.penguintutor.com/quiz

Ik vond de site in Linux Format 144, de laatste. Er wordt op de site om je
naam gevraagd, maar simpel niets invoeren laat je inloggen als anonymous.

De kwaliteit van de 'quiz'  kan ik niet beoordelen; daarvoor is mijn kennis
van Linux niet groot genoeg.

Overigens is Linux Format op dit moment bezig met een serie tutorials die
moeten voorbereiden op het LPI examen,

Met vrgr
Jan Joosten