[linux] Over KDE4

Ma Apr 25 13:28:30 CEST 2011

In het verleden heb ik al eens op deze lijst gezegd dat ik weinig
gelukkig ben met de nieuwe versie van KDE. Daar is niet veel veran-
dering in gekomen, maar het ziet er naar uit dat het een nieuwe
standaard is, en dat ik niet veel meer keus heb dan deze desktop-
omgeving onder de knie te krijgen.
Dat lijkt echter niet zo gemakkelijk te zijn.  Ik heb gezocht naar
boeken over KDE4, maar er nog geen gevonden.  Ook een zoek-
tocht naar een web-tutorial heeft mij niet verder gebracht.
Zijn er meer mensen die KDE4 niet (of niet goed genoeg) begrijpen,
en die een lezing daarover op prijs zouden stellen?

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl