[linux] Re: vraag over plaatsen/kopiēren bestanden onder ftp

Za Apr 23 14:42:12 CEST 2011

On 04/22/11 14:46, Paul Slootman wrote:

> Ik snap niet waarom je het eerst in je home directory neerzet?
> Je kunt het toch direct in de WWW subdir zetten met FTP?
>
> Anders log je toch gewoon in met ssh en doet "mv *.jpg WWW/" ?
>

> Paul

Dank, Paul (en alle anderen die reageerden, maar ik niet meer
persoonlijk beantwoord)
Inderdaad, ik hoefde niet eerst naar mijn homedir bij xs4all om het
vandaar naar WWW
over te zetten: met gftp kun je een setje bestanden actief maken, en in
het geheel naar
een op de site bereikbare directory toekopiēren.
Onder de help-pagina's van xs4all staan alleen maar instructies voor MS
en de Mac.  Ik
zal hen een paar regels suggereren voor instructies hoe dit met bv. gftp
vanonder
Linux te doen.

--
Julien Michielsen