[linux] Re: SD-kaartje

Di Aug 9 06:39:13 CEST 2011

> Beste allemaal,
>
> IK heb een Sd-kaatje van iemand gehad en ik kan er geen muziek op zetten
> omdat
> mijn computer het kaatje niet herkent.
> Heb Suse 11.1 op mijn laptop.
> Waar kan dit aan liggen.

Een eerste gemakkelijke test of het aan het kaartje ligt zou je
bv. kunnen uitvoeren door de kaart in een apparaat te stoppen
dat ook met SD-kaartjes werkt, zoals een camera. Kan jouw camera
dan de foto's zien die de camera zelf heeft gemaakt, dan is er
op zijn minst de kans dat het kaartje in orde is.

-W-
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl