[linux] Re: Iemand een linux partitie gemaakt op een Windows 7 machine?

Der cl3m0t op gmail.com
Zo Aug 28 13:45:06 CEST 2011

Op 28-08-11 13:00, Richard schreef:
> Julien,

> Je zou eens naar Qparted of partition magic kunnen kijken.
> http://gparted.sourceforge.net/screenshots.php

Niet nodig. In Win7 schijf defragmenteren en daarna verkleinen met Disk
Management. Dan tijdens je linux installatie de vrijgekomen ruimte
partitioneren.
Eventueel http://sourceforge.net/projects/ext2read/ installeren als je
vanuit Windows ext partities wilt kunnen lezen (gebruik op eigen risico).