[linux] Re: Zoek configuratiefout die tot gebrekkige internettoegang leidt

Richard ml op radoeka.nl
Di Aug 30 17:50:34 CEST 2011

Julien,

Op dinsdag 30 augustus 2011 15:43:24 schreef Julien Michielsen:
> Misschien kan iemand mij een configuratievoorbeeld geven voor een
> één-persoons netwerk dat met een vast ip-adres (adsl) aan het net hangt?

Welk modem gebruik je om te verbinden aan het xs4all net werk?  Met een modern
modem is deze setup geen enkel problem.  Gebruik misschien nog de oude
speedtoch 510 nog?  In dat geval kan ik je aanraden om je modem te vernieuwen,
dat geeft een hoop gemak :)

--
Richard