[linux] Re: Zoek configuratiefout die tot gebrekkige internettoegang leidt

Richard ml op radoeka.nl
Di Aug 30 19:23:20 CEST 2011

Op dinsdag 30 augustus 2011 18:52:49 schreef Julien Michielsen:

> Fritzbox 7340. En hoe laat die zijn gemakkelijke kant zien voor dergelijke
> configuratievragen?

Zie:
http://www.xs4all.nl/klant/helpdesk/internet/fritzbox7340/configureren.php

Na deze config heeft het modem jouw vaste IP address.

Daarna je computer op de LAN aansluiten (maar dat zal je allang gedaan hebben)
en klaar.

--
Richard