[linux] Re: Zoek configuratiefout die tot gebrekkige internettoegang leidt

joop g jjge op xs4all.nl
Di Aug 30 20:02:59 CEST 2011

On Tuesday 30 August 2011 18:52:49 Julien Michielsen wrote:

> Fritzbox 7340. En hoe laat die zijn gemakkelijke kant zien voor dergelijke
> configuratievragen?
Ik heb ook een Frits, een 7270 weliswaar, maar ik denk dat dat geen essentieel
verschil is. Daar zit gewoon een beperkte Unix (Linux?) op. Je kunt ernaar
telnet-en. En een web-interface. Makkelijker kunnen ze het toch niet maken?

--
joop gerritse
Mühlenstraße 11