[linux] Re: systemd

Wo Dec 21 13:09:33 CET 2011

On 21.12.2011 11:21, Nico Bouthoorn wrote:

> Heeft iemand
ervaring met de nieuwe init systemd (fedora)? Ik wil een
> bepaald
proces na een ander opstarten. In oude init scripts kon je de
> opstart
volgorde bepalen met '# chkconfig: 2345 61 39' bijvoorbeeld,
> of zelf
linken natuurlijk in de rcX directories.
> Systemd als ik het goed
begrepen doet zoveel mogelijk in parallel?, dan
> zou je een dependency
op moeten kunnen geven?

Nico, Hoeveel heb je je al ingelezen in het
concept van systemd?

Volgens mij zie ik dat er wel afhankelijkheden in
zijn gedefinieerd. Maar je zal er even rustig voor moeten gaan zitten
omdat het even anders werkt dan je gewend was.

Hugo.

--

hvdkooij op vanderkooij.org http://hugo.vanderkooij.org/
PGP/GPG? Use: