[linux] Re: Boot ISO met chainload was: over probleem van grub bij installatie ....

Di Dec 27 21:29:48 CET 2011

On 12/27/11 20:40, Roeland Th. Jansen wrote:

> opensuse zelf gebruikt geen grub2 vanwege de gammele implementatie.
> je bootloader -- niet iets om mee te knoeien.

Toch was ik vanmiddag net blij dat ik grub2 kon installeren, en dat
heb ik ook gedaan.  Verder ben ik nog niet gegaan.  Er stond ook
een referentie naar grm in het antwoord van Der, maar dat was
nogal Debian voor een SuSE-ervarene, en ik wist niet hoe die ISO
op te starten.  Is SuSE-grub2 dan geen uitweg om een installatie-
ISO op te booten?

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl