[linux] dual head

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Do Feb 24 16:55:21 CET 2011

Hoi,
ik heb een paar VGA monitors en VGA kaarten over en wil met dual head
gaan spelen. Echter: al mijn PCs maken gebruik van integrated video. Ik
heb links en rechts wat gelezen, maar ik weet niet goed hoe te beginnen,
en of het gebruik van losse kaarten samen met integrated video
ueberhaupt wel mogelijk is... Voorlopig gebeurt er niet veel en xrandr
ziet maar een enkel screen,ook als ik instellingen in de BIOS verander.
Kan ik het dan wel schudden, of mis ik nog iets?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693