[linux] Re: dual head

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Do Feb 24 17:21:20 CET 2011

Hoi Paai,

ik kan hooguit zeggen dat ik wel machines heb geinstalleerd met 1 onboard en 1 extra vga kaart die samen werkten. De laatste tijd gebruik ik echter vga kaarten met een dubbele uitgang.

Samengevat: het zou moeten kunnen werken, maar ik heb geen actuele configuratie voorhanden.

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Altijd en overal bij je belangrijkste gegevens?
http://www.exchange-alternatief.com/

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334