[linux] Re: Help! Thunderbird werkt niet meer na veranderen password

hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Feb 28 12:01:17 CET 2011

On Mon, 2011-02-28 at 11:55 +0100, Daniel von Asmuth wrote:

> De eerste vraag is of Paai dit bericht zal kunnen lezen, zoals de
> reakties op de 'dual head' vraag....

Intussen Evolution ge"installeerd, en die doet het wel. Voordeel van
Open Source, er is altijd een oplossing :-)

> Relevante vraag: welk protocol werd hier gebruikt? POP3? IMAP?

IMAP...

Maar ik ben Thunderbird gewend, en Evolutuion geeft wel eens
moeilijkheden met HTML-emails.