[linux] Bealstingaangifte programma

Richard ml op radoeka.nl
Zo Jan 2 11:54:32 CET 2011

Voor degene die niet kunnen wachten; ik heb het belastingaangifteprogramma
ib2010 weer als pakket beschikbaar gemaakt, voor ondermeer Ubuntu, Fedora,
Centos, Debian, Mandriva en openSUSE.  Het is te downloaden van
http://download.opensuse.org/repositories/home:/rbos:/ib/
Als je het pakket inkomstenbelasting al geïnstalleerd had staan, dan ik is het
pakket ib2010 gisteren of vandaag al automatische aan je systeem toegevoegd.
Meer informatie op mijn blog en in de email van 16-01-2010 17:33 met het
onderwerp "Het is er weer tijd voor: belastingaangifte" aan deze emaillijst.

--
Richard