[linux] Re: stdout serveren over TCP

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Vr Jan 7 15:36:46 CET 2011

Hoi Hugo,

zonder ook maar enig idee te hebben of het een oplossing is, moest ik meteen denken aan NetCat (nc) misschien is dat de missing link in je oplossing?

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Altijd en overal bij je belangrijkste gegevens?
http://www.kovoks.nl/automatisering/kovoks-contact

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334