[linux] Re: stdout serveren over TCP

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Di Jan 11 16:56:52 CET 2011

Hi,

Even googlen gaf mij het volgende, misschien heb je daar wat aan...

bash schijnt een built in gebeuren te hebben om te kunnen redirecten
naar een /dev/tcp/HOST/PORT

http://wiki.bash-hackers.org/syntax/redirection
en
http://www.linuxjournal.com/content/more-using-bashs-built-devtcp-file-tcpip

misschien kun je daar iets mee?

Op 7 januari 2011 15:36 heeft Micha Kersloot <micha op kovoks.nl> het
volgende geschreven:

--
Robin van Leeuwen   |   http://www.rldsoftware.nl   |   Public Key:
http://www.rldsoftware.nl/key.txt