[linux] Re: Hoe krijg ik mijn monochrome laserprinter op gang vanaf de Linuxpartitie?

Alexander Volovics a.volovic op upcmail.nl
Vr Jan 14 16:45:33 CET 2011

Bas

Ik heb geantwoord zonder te kijken welke linux je gebruikt.
Nu ik (K)ubuntu zie verbaast het mij dat je niet via ubuntu
documentatie bent gekomen op de volgende site:

http://www.bchemnet.com/suldr/

Dit is de 'Samsung Unified Linux Driver Repository' voor debian/ubuntu
Als ik het goed begrijp heeft de auteur kant en klare 'deb' packages
die je in staat stellen (een recente versie) van de samsung unified
driver via bijv 'synaptic' te instaleren.
Als het goed gemaakt is zouden alle 'dependencies' ook meegenomen
moeten worden.

Lees wel goed de pagina want hij geeft geen instructies voor
specifieke printers.

Zie ook "tweedledee": HOWTO Install Samsung Unified Printer Driver

op: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=341621

voor zeer uitvoerige documentatie.

Alexander