[linux] Re: Hoe krijg ik mijn monochrome laserprinter op gang vanaf de Linuxpartitie?

Vr Jan 14 16:08:29 CET 2011

Aldus schreef Bas Roufs op Fri, Jan 14, 2011 at 03:29:58PM +0100:
> Beste Daniƫl, beste allemaal

> Dit is inderdaad de printer waar het om gaat. De specificaties ervan
> zijn voor mij voldoende, als het maar werkt....

> Heb de fabrikant zelf ook al eergisteren aan aan het jasje getrokken,
> maar nog geen antwoord ontvangen...

> Deze ga ik uitproberen. Zal hier laten weten of het iets zinnigs oplevert.

> In het repositorium kan ik 'ppm tools'  niet vinden en elders op het
> internet kom ik verschillende definities voor dit begrip tegen. Welk
> pakket bedoel je precies? Graag een link naar de juiste site.

Voor Ubuntu: kijk eens op:
	http://packages.ubuntu.com/hardy/graphics/netpbm
(voortzetting van het oude pbmplus project).

Overigens kent ook de GIMP het PPM beeldformaat.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....