[linux] OPGELOST: Hoe krijg ik mijn monochrome laserprinter op gang vanaf de Linuxpartitie?

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Vr Jan 28 17:45:03 CET 2011

Beste mensen

Ca. 2 weken geleden heb ik de bovenstaande vraag gesteld aan onder
meer dit forum. Uiteindelijk ben ik er vandaag uit gekomen. Op
"Ubuntuforums" bleek er een speciale pagina te zijn over de printer
waar het mij om gaat, de "Samsung ML-1660". De pagina in kwestie is
via deze verkorte link te vinden: http://bit.ly/hvSZSJ
Grosso modo heb ik de instructies daar gevolgd en zo de printer aan de
praat gekregen vanaf Kubuntu 10.10.
Nogmaals bedankt voor al het meedenken op dit forum.
Met vriendelijke groet,

Bas Roufs.