[linux] Re: ABN-Amro identifier via USB

hans rood hansrood op xs4all.nl
Do Jul 7 01:03:40 CEST 2011

Op woensdag 06-07-2011 om 11:16 uur [tijdzone +0100], schreef Hugo van
der Kooij:

>  Er valt heel wat voor te zeggen om die airgap in je beveiliging te
>  laten zitten.

Daar zit, op het eerste gezicht, wat in. Alhoewel...
- ik moet nog steeds mijn pinkaart laden en mijn pincode intikken
   ---Oeps, dat zou dan wel moeten vóórdat ik de usb-verbinding maak...
   --- Je hebt gelijk geloof ik!
- Voor zakelijke accounts gaat het al jaren lang zo, het simpele
apparaatje zou dus best goed beveiligd kunnen zijn, toch?

>  Hugo.

hansr