[linux] Re: Wat gebeurd hier?

Rutger van Sleen djslash op djslash.org
Di Jul 12 08:54:05 CEST 2011

On Mon, July 11, 2011 22:43, Kees Theunissen wrote:
> Ik noem dat zeker geen service! Ja, je krijgt altijd antwoord. Maar dat
> is NIET het antwoord dat je moet krijgen volgens de RFC's.

Klopt, ik zei ook niet dat het zo hoort. Maar in hun ogen zullen ze het als
service zien.

> Maar feitelijk moeten providers met hun vingers van het DNS protocol
> afblijven. Als mijn provider dat zou doen dan zou ik heel snel op
> zoek gaan naar een andere provider.

Ben ik het helemaal met je eens, maar het wordt ineens een heel andere
discussie als we het gaan hebben wat providers wel en niet zouden moeten doen.
En dan wordt het wel erg off-topic. ;-)

--
Rutger van Sleen - http://djslash.org/
   https://identi.ca/rvs - https://twitter.com/rvansleen