[linux] Re: Verplaatsen subdirectories

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Ma Jul 25 13:26:53 CEST 2011

Op 25 juli 2011 13:19 schreef Robin van Leeuwen
<robinvanleeuwen op gmail.com>het volgende:
> [...]
>      b2
>      b3
> a2
>      b4
>      b5
>      b6
> a200
>     b1000
>     b1001
>     b1004
>
> Nu wil ik alle  b-directories met hun inhoud, verplaasten naar een 1 andere
> directory.
> M.a.w. ik wil de a1...a200 structuur eruit slopen en alle b-directories op

Even een toevoeging, dit is een abstractie. De namen beginnen niet met a en
b maar het
betreft een verzamelijk muziek gesorteerd op artiest (a) met de
verschillende nummers in (b)
ik wil alle nummers (b) in 1 map.

een simpele: " find . -name 'b*' -exec mv {} ~/c/ \; " gaat dus niet
werken...

gr,