[linux] Re: WINE

Rutger van Sleen djslash op djslash.org
Do Jun 23 12:16:18 CEST 2011

On Thu, June 23, 2011 10:40, dick kampman wrote:
> Bedankt voor de voorstellen. Ik denk dat het in de praktijk erop neer
> zou komen, dat ik toch Windows7 zou moeten gaan aanschaffen, en dan nog
> Word, natuurlijk.

Duur grapje, alleen maar om een paar documenten aan te kunnen. Om hoeveel van
die documenten in wat voor periode gaat het om?

Als je binnen de trial-periode van Windows en MS office blijft, kan je een
installatie doen in Virtualbox, zoals Ulrich al voorstelde. Dit is niet
moeilijk uit te voeren en werkt op praktisch elke machine. Scheelt toch
beduidend in de kosten, zeker als je de licenties apart moet aanschaffen (en
is jouw pc wel geschikt voor Win7?).

Ik ga er maar van uit dat er met de aanleveraar van deze documenten niet te
overleggen valt over het formaat?

--
Rutger van Sleen - http://djslash.org/
   https://identi.ca/rvs - https://twitter.com/rvansleen