[linux] Re: regular expressions in OOo calc

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Do Mrt 17 09:53:29 CET 2011

Dion,

Als je antwoord wilt hebben kan je beter niet starten met de tamelijk
onbeleefde verwachting dat mensen het niet eens zullen zijn met de
manier waarop je de vraag stelt. Toen ik je waarschuwde dat je het
gevoelig ligt als je je niet aan de etiquette houdt was de bedoeling
juist om discussie te voorkomen.

Zucht. Verder hoop ik graag dat we inhoudelijk kunnen blijven.

Peter