[linux] Re: Bealstingaangifte programma

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Zo Mrt 20 14:14:33 CET 2011

On Sun 02 Jan 2011, Richard wrote:

> Voor degene die niet kunnen wachten; ik heb het belastingaangifteprogramma
> ib2010 weer als pakket beschikbaar gemaakt, voor ondermeer Ubuntu, Fedora,
> Centos, Debian, Mandriva en openSUSE.  Het is te downloaden van
> http://download.opensuse.org/repositories/home:/rbos:/ib/

Bedankt hiervoor.

Een vraagje: vorig jaar ging het downloaden van de vooringevulde
gegevens voor zover ik het mij kan herinneren prima; alleen dit jaar kan
ik het wel downloaden, maar het ib2010 programma blijft doen alsof ik
het niet gedownload heb. Ik heb de gedownloade bestand in diverse
plaatsen neergezet, maar dat lijkt allemaal niet te helpen.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Paul