[linux] Re: belastingprogramma: hoe benut je voor-ingevulde data?

Wo Mrt 30 21:41:43 CEST 2011

On 03/30/11 11:36, Paul Slootman wrote:

> Daar heb ik vorige week zondag ook mee geprutst, en de oplossing naar
> deze lijst gestuurd.
> Dat heb ik dus voor niks gedaan? :(
>

> Paul

Nou, 't "dus voor niks gedaan? " doet een beetje denken aan wat je zelf
op de lijst schreef:

"En ja hoor, 2 minuten nadat uiteindelijk ik deze vraag verstuurd had
vond ik de oplossing al:"

Ik voelde mezelf ook knullig toen die kennis me op die "open-file"-link
wees. Maar wijsheid achteraf (concluderen dat iets dat logisch is inderdaad
werkt) blijft stukken gemakkelijker dan zelf uitvinden hoe het aan te pakken.

Een beetje als het verhaal van het wiel, dat ons het allereenvoudigst lijkt,
maar weet-niet-hoeveel-tijd gekost heeft om uit te vinden.

Julien

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl