[linux] Re: belastingprogramma: hoe benut je voor-ingevulde data?

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Do Mrt 31 12:29:58 CEST 2011

On Wed 30 Mar 2011, Julien Michielsen wrote:

> Nou, 't "dus voor niks gedaan? " doet een beetje denken aan wat je zelf
> op de lijst schreef:
>
> "En ja hoor, 2 minuten nadat uiteindelijk ik deze vraag verstuurd had
> vond ik de oplossing al:"

Dat bericht stuurde ik dus om de andere leden van linux op lists.nllgg.nl
te helpen; ik had nl. alle berichten mbt. het aangifteprogramma
doorgenomen en niets relevants gevonden.

> Een beetje als het verhaal van het wiel, dat ons het allereenvoudigst lijkt,
> maar weet-niet-hoeveel-tijd gekost heeft om uit te vinden.

Daarom deel ik die kennis ook.
Maar voor sommige mensen (minstens één) verspilde moeite, omdat ze
de lijst blijkbaar alleen lezen als ze zelf iets te vragen hebben.

Paul