[linux] laptop

jjc whoisjjc op yahoo.com
Vr mei 6 14:26:11 CEST 2011

Besten,

als ik het me goed herriner zag ik op deze lijst niet lang geleden langskomen dat iemand een laptop over had, en die aanbood (en die overgenomen werd door iemand die hem in bewaring nam "voor het geval dat".)

In de hoop dat ik me niet te hebberig opstel: als die laptop nog beschikbaar is, zou ik hem wel willen hebben voor mijn 4-jarige zoontje. Dan gaat er een op kinderen gerichte distro op (Qimo? Alt linux?) en kan hij er filmpjes op kijken en met GCompris spelen.

Indien niet (meer) over: geen punt natuurlijk. En portokosten worden vergoed.

groeten,
John