[linux] Re: Freeze van X, hoe nu verder?

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Vr mei 13 11:16:26 CEST 2011

Op 13 mei 2011 09:32 heeft Udo van den Heuvel <udovdh op xs4all.nl> het
volgende geschreven:

> Ik kan je de radeon driver aanbevelen.

Heb de radeon driver geprobeerd, en dat werkt wel, maar allemaal net
ff minder vloeiend en
mooi als met de fglrx driver bij mijn kaart:

02:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc M92 [Mobility
Radeon HD 4500 Series]

Probleem is dat ik de fglrx driver >verdenk< ik heb geen enkel bewijs
of zelfs maar indicatie dat dat
het probleem is (log files, error messages etc), alleen tja.. he... mn
X hangt wel... ergens moet het
door komen, en er zijn geen andere leads... dus mijn instict zegt:
video-driver....

Maar dan komen we dus op het punt dat ik geen driver wil gebruiken die
in mijn geval toch-net-niet-presteert
zoals fglrx zonder dat ik weet dat het >echt< aan die fglrx ligt. Ik
weet dat ik mij dan ga lopen irriteren
aan het net-niet-presteren van radeon....

Zodra ik  ergens aan kan zien dat het fglrx is, vliegt ie er meteen
linea recta uit...

--
Robin van Leeuwen   |   http://www.rldsoftware.nl   |   Public Key:
http://www.rldsoftware.nl/key.txt