[linux] Re: Freeze van X, hoe nu verder?

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Za mei 14 16:53:15 CEST 2011

Op 13 mei 2011 19:03 heeft Udo van den Heuvel <udovdh op xs4all.nl> het volgende
> Udo

Udo, bedankt voor je inspanningen om mij te helpen een en ander aan de praat
te krijgen met de radeon.

Ik heb zelf nog een avondje/middagje gespendeerd om verschillende kernel
paramters mee te geven in de hoop het sneeuw-probleem op te lossen,
jammergenoeg niet gelukt. Verschillende kernel parameters geprobeerd
mee te geven aan de radeon driver, maar het probleem blijft. En ook al
zou het sneeuw-probleem opgelost zijn, de driver presteert zowiezo
op mijn videokaart systeem minder goed als de fglrx. Dus liever los ik
het freeze probleem op door (als het aan de fglrx driver ligt) de fglrx driver
bug-free te krijgen.

Ik zal nog een bug report posten voor de radeon (waar kan ik dat het
beste doen?)
met mijn  complete systeem/software layout en alle andere benodigdheden.

tnx anyway...

mvg,

Robin

--