[linux] Re: Oude huur- en zorgtoeslagprogramma's: hoe krijg ik die van mijn laptop af?

Di Nov 1 16:53:05 CET 2011

Aldus schreef Bas G. Roufs op Tue, Nov 01, 2011 at 10:19:01AM +0100:
> Hoe krijg ik de oude huur- en zorgtoeslagprogramma's op een verantwoorde
> manier van mijn laptop af? ("Un-install"). Het gaat om de programma's voor
> 2010 en 2011. De laptop is een Eee PC 1001HA. De distro waarop ze draaien is
> Kubuntu 11.04.

De meest verantwoorde manier om van Oeboentoe af te komen is de harde schijf
uit de laptop te demonteren en dan met een kolomboor te perforeren:-[ Minder
verantwoord is 'apt-get remove <pretpakket>'.

Suc6,

Daniel.