[linux] Re: Waar is Hette's site gebleven?

Fred Mobach fred op mobach.nl
Vr Okt 14 11:37:37 CEST 2011

On Friday 14 October 2011 01:37:24 hans rood wrote:
> Op donderdag 13-10-2011 om 18:46 uur [tijdzone +0200], schreef Willem
>
> Kossen:
>
> Tja! Wie Iets anders dan windowzen pre-installeert roept de Toorn van
> de Allergrootste over zich af. Ik ben razend benieuwd wat er gebeurt
> of gebeurd is.
> Bedankt voor het telefoonnummer! Ik ga bellen!

Niet geheel toevallig las is deze week de nieuwste (duitse) c't 22/2011,
waarin ondermeer over de ThinkPad X121e [1] van Lenovo werd
opgemerkt "Der Haken: Es ist kein Betriebssystem an Bord". Hetgeen voor
sommigen hooguit een voordeel is.

Men meldde in hetzelfde artikel dat de installatie van GNU/Linux goed
verliep.

[1] http://www.heise.de/ct/inhalt/2011/22/72/
--
Fred Mobach