[linux] Re: Waar is Hette's site gebleven?

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Vr Okt 14 12:37:22 CEST 2011

On 14-10-11 11:37, Fred Mobach wrote:
> Niet geheel toevallig las is deze week de nieuwste (duitse) c't 22/2011,
> waarin ondermeer over de ThinkPad X121e [1] van Lenovo werd
> opgemerkt "Der Haken: Es ist kein Betriebssystem an Bord". Hetgeen voor
> sommigen hooguit een voordeel is.

Ik heb de ThinkPad X121e ook getest en terug gestuurd omdat er een
speciale slim 7mm harddisk inzit en mijn normale 2,5" SSD niet past.
Momenteel maakt enkel Intel 2,5" 7mm SSD die ook een speciaal prijsje
hebben...

Met vriendelijke groet,

Jelle