[linux] Re: Waar is Hette's site gebleven?

Fred Mobach fred op mobach.nl
Vr Okt 14 17:47:28 CEST 2011

On Friday 14 October 2011 13:01:54 Alexander Volovics wrote:

> Toen ik dat in c't zag heb ik meteen bij een aantal Nederlandse
> Lenovo verkopers gekeken.
> Aber, da ist immer ein Betriebssystem an Bord: Win7 profi.
>
> Worden versies zonder soms alleen "onder de toonbank" verkocht {^!*}

Geen idee hoe dat bij Nederlandse Lenovo verkopers gaat, in Duitsland
kost 'ie zo'n 370 euro zonder Betriebssystem. Een snelle zoekaktie
bevestigt dat. Je kunt daar voor zo'n 70 euro extra nog een OS erbij
kopen.
--
Fred Mobach
website : https://fred.mobach.nl