[linux] Re: Waar is Hette's site gebleven?

Alexander Volovics a.volovic op upcmail.nl
Vr Okt 14 13:01:54 CEST 2011

On Fri, Oct 14, 2011 at 11:37:37AM +0200, Fred Mobach wrote:

> Niet geheel toevallig las is deze week de nieuwste (duitse) c't 22/2011,
> waarin ondermeer over de ThinkPad X121e [1] van Lenovo werd
> opgemerkt "Der Haken: Es ist kein Betriebssystem an Bord". Hetgeen voor
> sommigen hooguit een voordeel is.

Toen ik dat in c't zag heb ik meteen bij een aantal Nederlandse
Lenovo verkopers gekeken.
Aber, da ist immer ein Betriebssystem an Bord: Win7 profi.

Worden versies zonder soms alleen "onder de toonbank" verkocht {^!*}

Alexander