[linux] visual studio en finite volume methods!

hansrood hansrood op xs4all.nl
Do Apr 12 16:20:42 CEST 2012

Bij deze vraag ik aandacht voor het volgende:

Een clubje natuurkundeleraren/programmeurs? is bezig met een programma
om partieele differentiaalvergelijkingen te visualiseren met het doel om
een nieuw vak te inrtoduceren en het voorbereidend onderwijs. Voorwaar
geen bescheiden ambitie!

Ze zoeken daarbij advies/assistentie voor een port naar Linux. Maandag
a.s. krijg ik thuis (gouda) een demo. Ik weet niks van MS Visual Studio
of vervangers voor Linux, hellup!

Is er iemand die hier iets over kan zeggen?, belangstelling heeft om op
de hoogte gehouden te worden? Advies heeft mbt Sudio?

Hier is een quote:
Omdat jullie linux diehards zijn, zal ik je wat 1 vraag betreft vast
voor
zijn: Ja, linux releases willen we in de toekomst gaan uitbrengen.
Daarvoor
moeten we visual studio installeren op een linux-pc en dan de source
compileren naar linux.

Elke opmerking in deze wordt hogelijk op prijs gesteld

hans rood