[linux] Re: Hoe pas ik dit programma aan voor cmake?

Ma Apr 16 22:22:24 CEST 2012

On 04/16/12 21:19, Bart-Jan Vrielink wrote:
> Ik weet helemaal niks van cmake, maar main.cpp moet in ieder geval niet
> de plek zijn om zo'n statement toe te voegen. cpp files zijn C++
> bestanden, dus niet van cmake.

> http://stellarium.org/wiki/index.php/Compilation_on_Linux al gelezen en
> de instructies gevolgd?
Die instructies heb ik inderdaad gelezen (en gevolgd ;-) ).  Maar 't vereist
allemaal nogal specifieke kennis die - denk ik - hier miet noodzakelijk
aanwezig is. Zal me voor verdere vragen naar het stellarium forum
richten. Dank voor de moeite die je hebt gedaan.
Julien

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl