[linux] Re: Accu van laptop, over levensduur daarvan

Wo Aug 29 11:25:50 CEST 2012

On 08/28/12 15:02, lnx wrote:
> [knip]

> Google maar eens op 'conformiteitsbeginsel' en 'artikel 7:17' waarbij de
> volgende link veel goede info geeft:
>
> http://www.conformiteit.nl/index.html

> Fred

Dank voor de interessante link.
Ik heb inmiddels besloten mijn verlies maar te nemen, zonder
verdere tegenpruttels.  Ik heb gelezen dat de lion-accu's nogal
kritisch zijn betreffende het laden, en het zal wel een paar keer
gebeurd zijn dat die accu een nacht in de lader is blijven zitten.
Dat was het leergeld .......
Julien

--
Julien Michielsen