[linux] Re: Hier script voor schrijven, hoe doenbaar en duur zou dat worden?

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Vr Aug 31 10:57:03 CEST 2012

Lijkt me een leuk project om met Kannel - Open Source WAP and SMS gateway
- te realiseren. Een open source project van maken? Zo script kan namelijk
best wel eens, in meer Gemeente in Nederland in te zetten zijn?

http://www.kannel.org/

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel