[linux] Re: volgende NLLGG-bijeenkomst: een kde4-lezing?

Harold Knibbe h-knibbe op versatel.nl
Za Jan 7 15:28:29 CET 2012

On Saturday, January 07, 2012 03:05:28 PM dick kampman wrote:

> Ja hoor, LXDE, en anderen. Fedora biedt zijn meest recente distro naast
> Gnome ook aan met deze desktop. Valt best wel mee te werken. En vergeet
> Black Box niet, enz...

> Volgens mij moet je gewoon weigeren om die opgedirkte desktops, waarin
> het zelfs moeilijk gemaakt wordt om een xterminal te vinden, te
> gebruiken.
>
> Dick Kampman
> dkampman op xs4all.nl

Beste allemaal,

IK weet niet van alles het naatje van de kous, maar werk al jaren met Kde en
Suse, heb nu Suse 12.1.
Dus als jullie wat willen weten, misschien dat ik het weet. Nieuwe versie
heeft de knoppen weliswaar weer op een andere plek zitten. Maar goed....

Met vriendelijke groeten,

Harold Knibbe  :-)