[linux] Re: volgende NLLGG-bijeenkomst: een kde4-lezing?

Zo Jan 8 00:17:31 CET 2012

On Sat, Jan 07, 2012 at 06:32:52PM +0100, Hans Paijmans wrote:
> Volgens mij moet je gewoon weigeren om die opgedirkte desktops, waarin
> het zelfs moeilijk gemaakt wordt om een xterminal te vinden, te
> gebruiken.

gnome: ik zoek me de tering
CDE: ik zoek me de tering

KDE: ah zo gevonden.

conclusie...?

"wat ben ik gewend". Ik bedoel. Gnome geef je alleen aan mensen waar je
een hekel aan hebt -- joh succes, ja het lijkt mergens op, het is
incompleet. maar dat heb je verdiend."

Kortom, gewoon gebruiken wat je zelf gezellig vindt. Als dat een voor-
of nadeel met zich meebrengt -- zelf fixen of gewoon mond dicht houden.

Ik bedoel maar -- amarok, welke idioot dat bedacht heeft, geen idee maar
van mij mag dat van deze planeet erdwijnen. Ding doet vrijwel nooit wat
het moet doen _en_ blijft ook nog eesns wakker als je 'm neer schiet.
Dus fix je de setup met xine of mplayer. Simpel, niet?

--
http://www.linux-it.nl