[linux] Re: volgende NLLGG-bijeenkomst: een kde4-lezing?

Zo Jan 8 13:03:15 CET 2012

Aldus schreef Julien Michielsen op Sat, Jan 07, 2012 at 08:29:14AM +0100:
> Er is nogal wat aan kde4 dat ik niet begrijp.  Maar er is geen keus meer,

Ik weet bijna niets over X11 en helemaal niets van KDE, dus je bent
niet alleen. Ik kan niet eens de man-page van kde vinden.

> je moet een van de grote richtingen in (gnome, kde4 en heb je nog
> meer?)  Tijdje geleden zag ik op de lijst een uitspraak van iemand

Misschien moeten we maar eens een lijst van al die Linux Windows Managers
maken en die op de NLLGG webzijde zetten. Waarom gebruik je niet KDE 3?

> anders, die ik toch inschat als iemand die goed met zijn systeem
> overweg kan, dat hij het ook moeilijk heeft met kde4.  Kan het een
> idee zijn dat anderen ook wensen: een praatje over het opzetten
> en gebruik van je systeem onder kde4?

Ik neem aan dat je inmiddels de nieuwe SuSE Linux hebt geïnstalleerd...

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....