[linux] Re: routing vraag

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Vr Jan 13 17:31:20 CET 2012

Paul Slootman <paul+nospam op wurtel.net> wrote:
On Fri 13 Jan 2012, Hans Paijmans wrote:

> Maar de vier lan-poorten van de sitecom zitten al vol...

Aha, dus je gaf niet alle info...:

> ... , en daarachter een tweede (sitecom, paai2,
> 192.168.10.1), waaraan met kabels een HP netwerkprinter en een server.

Ik had daar nog naar gekeken en gedacht "dus zijn er nog 2 LAN poortjes
vrij". Er zijn immers alleen een HP netwerkprinter en een server
aangesloten...

Paul

In het schema stond ook nog een pijltje met "clients"...

--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.