[linux] Re: Verder gaand op eerdere vraag over hp laser printers

Wo Jun 20 20:48:38 CEST 2012

On 06/21/12 08:35, Harold Knibbe wrote:

[] ... knip
> Beste allemaal, Mij is het gewoon via Yast gelukt. Heb ook een nieuwe
> HP printer. De weg wijst zich vanzelf.... Al geprobeerd Julien???
> Sorry anders weet ik het ook niet. Mvr.gr. Harold Knibbe
Ik heb eerst hplip (3.12.6, nieuwste) gedraaid. Daar kwam ik niet
doorheen: al wordt
de printer gezien door lsusb, toch eindigt de installatie met "no
devices found"
(kijk maar op
http://michkloo.home.xs4all.nl/printer_not%20_discovered.html )

Op mijn site staat ook een snapshot van de yast-output. Die output neemt
meer
plek in beslag dan mijn scherm kan tonen, en daarom zijn er twee
snapshots, voor
links http://michkloo.home.xs4all.nl/ssprintyastli.html, en een voor
rechts http://michkloo.home.xs4all.nl/ssprintyastre.html
Ik heb me ook aangemeld op een hp-forum (
https://answers.launchpad.net/hplip/+question/184758 )
en hopelijk staat daar een antwoord tegen de tijd dat je dit leest. Maar
heel hard
reken ik daar nog niet op. En tot die tijd weet ook ik het niet.
Dank voor je interesse
Julien

--
Julien Michielsen