[linux] Re: Workshop Linux Packaging zaterdag 16 juni

Hans de Goede j.w.r.degoede op gmail.com
Ma mei 14 10:49:48 CEST 2012

Hoi,

On 05/13/2012 08:33 AM, Richard wrote:

> Leuk initiatief.  Ik mis eigenlijk wel een praatje over de openbuild service.

We richten ons met name op het maken van packages volgens de officieele richtlijnen
van de distro's zodat ze evt. ook op termijn onderdeel kunnen worden van de
desbetreffende distro. openbuild service is daar wat minder voor geschikt.

Daarnaast willen we niet te veel praatjes, omdat we mensen vooral de kans
willen geven om onder begeleiding zelf een package te maken.

Des al niet te min is de openbuild service zeker interessant.

MvG,

Hans