[linux] Re: LPI 102 en AT Computing

Ton Boelens ton.boelens op gmail.com
Za Okt 13 14:32:31 CEST 2012

2012/10/12 Guus Snijders <gsnijders op gmail.com>

> Hoi,
>
> als voorbereiding op het LPI 102-examen ben ik nog op zoek naar wat
> geschikt studiemateriaal. Voor een deel van de onderwerpen heb ik de
> studiegids van Jeroen Baten, maar die is inmiddels een beetje
> verouderd.
> De meeste topics heb ik wel ervaring mee, maar er zitten er ook wat
> bij waar ik weinig of niks mee heb gedaan. Vandaar dat ik nog even ben
> gaan zoeken naar wat recenter materiaal.
>
> Ik zag dat AT-computing een "virtuele leeromgeving" aanbiedt, heeft
> iemand hier daar al ervaring mee?

> [...]

Hoi Guus,

Wat ik erg nuttig vind, zijn de cue cards van Anki, zie
http://ankisrs.net/. (Oorspronkelijk komt dit deck weer ergens anders
vandaan.)

Anki is cross platform en werkt ook op je Android telefoon (Ankidroid)
en hiermee kun je prima studeren. Er is ook een deck (set cue cards)
voor LPI.

Succes ermee,

Ton