[linux] quota...

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Ma Okt 15 13:08:41 CEST 2012

Hoi,
er zitten weer een stel studenten U-/Li-nux te leren op mijn PC, maar
dit keer ben ik niet de docent. De nieuwe docent heeft nog niet helemaal
door hoe je de kindertjes afhoudt van gevaarlijke dingen, zoals een
recursie zonder eind-conditie en dat zit ik opeens met een PC die
hartstikke dood is.

Met welk programma/systeem kan ik ervoor zorgen dat er altijd de
gelegenheid blijft in te loggen en de dolgedraaide scripts de nek om te
draaien...?

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693